Woningcorporatie Accolade over de energietransitie

Woningcorporatie Accolade is één van de organisaties die vertegenwoordigd zullen zijn in het panel op de avond over de energietransitie op 26 februari. We hebben Fred Hesselink, directieadviseur van Accolade, alvast een paar vragen voorgelegd. Hesselink hoopt op de avond vragen te krijgen over de aanpak van Accolade en het tempo. Lees verder voor het interview.

Heb jij  vragen over de energietransitie, laat het ons vast weten in een reactie! Op 26 februari leggen we ze aan de panelleden voor.

“Woningcorporatie Accolade over de energietransitie” verder lezen

Bijeenkomst duurzame energie ‘Hoe gaat dat en wie betaalt het?’

GroenLinks Heerenveen organiseert op dinsdagavond 26 februari in Trinitas een gratis bijeenkomst over Energietransitie, de omschakeling naar duurzame energie. Op deze avond is iedereen welkom om vragen te stellen. Daartoe is een breed panel van deskundigen aanwezig met kennis over praktische oplossingen. Voor iedereen die vragen heeft, twijfels, of gewoon eens horen wil wat er allemaal aan zit te komen. Vragen voor deze avond kunnen ook van te voren per e-mail gesteld worden aan: secretaris@groenlinks-heerenveen.nl of via deze website.  “Bijeenkomst duurzame energie ‘Hoe gaat dat en wie betaalt het?’” verder lezen

Vragen over kappen van bomen

Veel mensen blijken zich zorgen te maken en vragen te hebben over het kappen van bomen. Wij willen de vragen verzamelen en zicht krijgen op het gemeentelijk kapbeleid. Stel uw vragen of uit uw zorgen in de reacties en wij proberen antwoorden te krijgen!