Aanmelden kandidaten Groene Lintje

Sinds 2013 wordt door GroenLinks Heerenveen een groen lintje uitgereikt aan personen, bedrijven of organisaties die zich op een positieve manier hebben ingezet voor de natuur en/of het milieu. Om tot uitreiking van het groene lintje te komen hebben wij de medewerking van inwoners van de gemeente Heerenveen nodig.

Als men meent een geschikte kandidaat voor het groene lintje te weten; personen, bedrijven of organisaties die een waardevolle bijdrage aan de kwaliteit van onze omgeving hebben geleverd. Dan kan men deze melden via de secretaris van GroenLinks Heerenveen:  secretaris@groenlinks-heerenveen.nl  of per telefoon 06-830 28 665  graag met een korte toelichting.

Er worden zoals gebruikelijk twee prijzen uitgereikt; een juryprijs en een publieksprijs. Voor de publieksprijs kan men van af 1 januari via de website van GroenLinks stemmen. De prijs van de jury wordt bepaald door de juryleden Irona van Groeneveld, Retze van der Honing en Matthijs Sikkes.

Kandidaten voor het Groene Lintje en de publieksprijs kunnen worden gemeld van af nu tot 1 december 2017. Alle kandidaten worden via de website http://groenlinks-heerenveen.nl vanaf die datum bekend gemaakt. Van af 1 december 2017 tot 25 januari 2018 kan er gestemd worden.

Op vrijdag 26 januari 2018 zal om 20:00 uur de prijsuitreiking plaats vinden gebouw Trinitas

De aanmelders van kandidaten zijn daarbij van harte welkom.